نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین به 7.7 برجسته از 3 جایگزین از دیالیز و پیوند چیست

Q: "سلام دکتر سطح کراتینین سرم فرض من رو به 5 در 6 ماه 5.5-6.5 و به 7.7 در 2 هفته چه جایگزین دیالیز یا پیوند است مطرح شده از 3 و در حال حاضر؟"

: سلام، خوشحالیم که به شما کمک کند. از اعلام خود ما می توانیم می دانیم که بیماری خود را به سرعت در سال و نیم گذشته پیشرفت، پس از آن باید برای او به درمان در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود است. اگر درمان نشود، بیماری خود را ممکن است به ارومیه، است که در پایان مرحله بیماری کلیوی می گیرند، و دیالیز یا پیوند به سرعت صورت می شود.

در واقع، برای مورد برادر خود را، او می تواند توصیه می شود به دیالیز در حال حاضر در کشور شما. اما در کشور ما، ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی برای کمک به او به دیالیز یا پیوند جلوگیری از استفاده کنید. چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند او را به زندگی عادی از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را، اگر او می تواند آن موقع دریافت کمک کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست و چگونه می توانید آن را درمان بیماری های کلیوی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. در چنین راهی، می تواند بیماری کلیوی بیمار به دیالیز اجتناب و پیوند کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: